آغاز...

سلام. اینجا سرزمین من است . صدای مرا از وبلاگم می شنوید... من آخرین باز مانده از نسل منقرض شده امپراتوران اساطیری هستم. من بر سرزمین پهناوری به وسعت دنیای مجازی اینترنت به پایتختی وبلاگ خودم حکومت می کنم .
نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 15:51

SALAM MAN MOSSAFER_TANHA HASTAM .
KHOSHAM OMAD AZ NAVASHTANET
TO BAZ HAM BA HKOMATET ADAME BADE TA TAMAM DOSHMANAT RO KOR KONI.
EMPRATOR ASATERY**MAN BA (ID) MOSSAFER TANHA CHAT MIKONAM OMID VARAM KI BARAM OFFLIN BAZARE
LOTF KON KHODAT RO MOAREFE KON MAR30
MAN MONTAZER OFFLIN SHOMA HASTAM
BA OMID ROZHAY PEROZY.
BAY.

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 20:10

مرتضی دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1383 ساعت 15:18

واقاْ دستت درد نکنه به خدا اگه آدم هایی مثل شما نبودند این ملت و جامعه به درد نمی خورد .امید وارو که همیشه موفق باشید به امید دیدار

میلاد معصومی دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1388 ساعت 21:56

با عرض سلام و ادب و خسته نباشید خدمت دوست عزیزم عارض میشوم که ۱۴ صفحه ایی که بنده مطالعه کردم یکی از بهترین و کاملترین اطلاعاتی بود که در کمک رسانی به خیلی از مسائل توانست بنده حقیر را یاری کند با سپاس فراوان از شما و آرزوی سعادت و کامیابی برای شما
میلاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد