کشف بی‌سابقه‌ترین سوءاستفاده جنسی از کودکان در آمریکا

سرانجام نتیجه تشدید قوانین شنود مکالمات تلفنی و کنترل اینترنت در آمریکا مشخص شد و با بکارگیری این تدابیر، بدترین شکل قابل تصور سوءاستفاده جنسی در آمریکا کشف شد، به گونه‌ای که این باند حتی تصاویر سوءاستفاده جنسی از کودک هجده ماهه را نیز در پرونده خود دارد!
به گزارش سرویس بین‌الملل «بازتاب» به نقل از «CBS»، به تازگی بزرگ‌ترین شبکه اینترنتی سوءاستفاده جنسی از کودکان در آمریکا از هم فرو پاشیده و 27 نفر از این شبکه متهم شناخته شده‌اند.به گفته مسئولان فدرال آمریکا، عوامل اینگونه سوءاستفاده‌ها از طریق اتاق‌های گفت‌وگوی اینترنتی، تصاویر زنده از اذیت و آزار جنسی کودکان را به همراه هزاران تصویر جنسی کودکان، از طریق اینترنت معامله می‌کرده‌اند.
آمریکا و مسئولان بین‌المللی، 27 عضو این شبکه را که در اتاق‌های چت kiddyvids و Kiddypics کار می‌‌کرده‌اند، دستگیر کرده‌اند. کوچکترین کودکی که تصاویر و فیلم‌های ویدئویی ذکر شده از آن تهیه شده، هجده ماهه بوده است. «آلبرتو گونزالس» دادستان کل آمریکا اعلام کرده که این گزارش نتیجه تحقیقات ده ماهه آنان بوده است.
گونزالس در یک کنفرانس خبری در شیکاگو گفته است که این رفتارهای جنسی که در اتاق‌های گفت‌وگوی اینترنتی صورت پذیرفته و تصاویر مربوط به آن، بدترین شکل قابل تصور استفاده جنسی از کودکان در دنیاست.
حدود سیزده نفر از مجرمان اینگونه اقدامات، اعم از تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان و دریافت‌کنندگان تصاویر از 9 ایالت بزرگ آمریکا یعنی آریزونا، فلوریدا، هاوایی، الینویز، میشیگان و نوادا، نیویورک، کارولینای شمالی و تنسی بوده‌اند. چهارده نفر دیگر هم در استرالیا، کانادا و انگلیس دستگیر شده‌اند.
یک واحد از سازمان امنیت ملی آمریکا وظیفه پیگیری این قضیه را بر عهده داشته است.
«جولی مایرز»، مشاور رئیس سازمان امینت ملی آمریکا گفته که مأموران پیگیری به وی گفته‌اند، این بدترین پرونده‌ای است که تا به حال دیده‌اند.گونزالس پرونده تصاویر جنسی اینترنتی کودکان را در صدر پرونده‌های دستگاه قضائی آمریکا قرار داده است.
وزارت دادگستری آمریکا طی گزارشی با مقایسه پنج سال نخست دولت بوش و کلینتون به این نتیجه رسیده که از سال 2001 تا 2005، 91 پرونده قضائی مربوط به افرادی بوده است که زنان و کودکان را وادار به کار در فاحشه‌گری کرده‌اند که این آمار، نسبت به پنج سال نخست دولت قبلی، افزایش دو برابری داشته است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد