شروع جدید ...

خیلی وقت بود که تو این وبلاگ چیزی نمی نوشتم . اما می خوام از این به بعد دوباره شروع کنم . البته با یه عنوان جدید که شاید این روزها زیاد توی اینترنت دیده باشید ، اما می خوام این موضوع رو از نظری جدید بهش بپردازم . من هدفم نه اشاعه و ترویج سک*س به هر شکل و نوعی در اینجا هستم و نه قصد دارم یکسره اون رو نفی و مثل بعضی از فرهنگهای شرقی همه رو تشویق به سرکوبش کنم . فقط قصد دارم با کمک نظرات شما نظریه های متفاوت غربی و شرقی مخصوصا اسلامی رو با هم بررسی کنیم تا واقعیات رو از نظرات و عقاید قبیله ای و شخصی بشناسیم .به همین خاطر تمام متنهای قبلی رو هم پاک کردم که بیشتر به این مسئله بپردازم ...
نظرات 1 + ارسال نظر
بارون یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 19:10 http://man-o-baroon.blogsky.com

حیف شد. کاش پاکشون نمیکردین...

ببخشید چی پاک شده؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد